• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Skrill funkar för mig. Satte in pengar där i förrgår. Nu väntar jag bara på att kunna få möjlighet att plocka ut dom oxkså
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Märker att Klarna mkt oftare gör nya upplysningar när man testar sitt kreditutrymme jämfört med förut. Men så länge det är Creditsafe så...
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
691
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Ja det hände mig idag med när jag skulle kolla. Kanske dom börjar bli hårdare efter den mediala kritiken i veckan som varit
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Ja det hände mig idag med när jag skulle kolla. Kanske dom börjar bli hårdare efter den mediala kritiken i veckan som varit
Mycket möjligt men jag märkte det i början av året och då trodde att de kanske vill göra en upplysning i årets början men nu har det hänt väldigt ofta och till och med två på raken inom loppet av en minut vilket känns konstigt.
 
J

Jossi

Gäst
Poäng: 0
Är det någon som hittat ett sätt där man via engångskortet kan göra en insättning på en sida för att sedan ta ut pengarna till bankkonto?
 
E

Enfumderare.

Gäst
Poäng: 0
Så om jag förstått rätt, jag kan aktivera mitt Klarnakort i appen sen lägga till det i applepay på min telefon, kolla kreditutrymmet, sen är det bara att shoppa i affärerna? :).
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 575
Mottagna reaktioner
7 010
Poäng
4 807
Så om jag förstått rätt, jag kan aktivera mitt Klarnakort i appen sen lägga till det i applepay på min telefon, kolla kreditutrymmet, sen är det bara att shoppa i affärerna? :).
Har inte ApplePay utan blippar kortet när jag betalar men det borde funka lika bra
 
E

Enfumderare

Gäst
Poäng: 0
Hej alla! Köpte en tv för 8000kr på MediaMarkt igår med klarnakortet, lämnade tillbaka idag. Använde då mitt betalkort och fick pengarna insatta där istället! =)
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 807
Mottagna reaktioner
598
Poäng
627
Hej. Går det att flytta över pengar från klarnakortet till betalo och sedan överföra till bankkonto?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp